3. септембар 2011.

Консеквенца


Непрепознатљиво лице жене нашло се пред њим. Ко је она?
Припалио јој је цигарету и није издржао а да не упита:

  • Ко си ти ?
  • Ја сам твоја жена.
  • Немогуће, нисам ожењен.
  • Ниси разумео. Јуче је истекао законски рок до када си морао да се ожениш. То ниси учинио. Сада си по сили закона добио државну жену.
  • Ти си државна жена ?
  • Да, имам уговор на три године. Била сам незапослена жена. Сада сам државна жена и припадам теби.
  • Не желим да будем са тобом.
  • Требао си раније да мислиш о томе.
  • То је затвор. Зашто је неопходно да имам жену ?
  • Такав је закон.
  • Могу да побегнем у другу земљу!
  • У том случају имам право да те убијем.
  • Баш лепо. Шта ако ја тебе прво убијем ?
  • Изгубићу посао. Ти у том случају добијаш три казнене државне жене што значи највише месец дана живота. Тако стоје ствари.
  • Прилично јасно.
  • Како се зовеш?
  • Мораш да попуниш формулар Е34 ако хоћеш службене информације. Формулар се купује код мене.
  • Добро. Не занима ме како се зовеш.
  • Знам о теби све што треба. На крају ћеш ми се захвалити.
  • Тешко. Већ те мрзим.
  • То је добро. Боље је на почетку.
  • Значи ти ниси курва, само се јебеш по задатку. Могу бесплатно да те туцам или и за то треба формулар?
  • Туцање не постоји у опису мог радног места. Страшно грешиш. Ја сам та која одлучује у пракси механизма опомене. Цео поступак контролишем законски прописно и одговорно.  
Окренуо се и наслонио на ограду.
Да ли да скочи?

Нема коментара:

Постави коментар